Procedure for returvarer - NYBO Workwear A/S

 

 

I forbindelse med at optimere vores procedure for returneringer af varer til vores lagre i Viborg,

skal følgende retur procedure følges, således at I som kunde kan få en hurtig behandling af

jeres returforsendelser til os, om det drejer sig om krediteringer, reparationer eller ombytninger.

 

Ved fejl leveringer, synlig mangler og fejl og generelle reklamationer på leveringer er der 8 dages returret fra modtagelsen.

Reklamationer efter ibrugtagning og vask accepteres kun såfremt den reklamerede fejl var skjult og umuligt at opdage ved modtagelsen og følger i øvrigt de internationale reklamation regler på 24 måneder.

 

I forbindelse med håndtering af returvarer anvendes et bruges et returvare dokument system, som sikrer at håndteringen kører optimalt igennem vores interne processer.

 

Følg følgende trin for korrekt behandling af sagen:

 

  1. Kunden kontakter intern salg for returvare formular på info@nybo.com
  2. Den udfyldte formular returneres til info@nybo.com eller på mail til din daglige kontakt person
  3. Efter håndtering i internt salg returneres formularen forsynet med et returvare nummer
  4. Den/de reklamerede varer sendes med returvareformularen til:

 

Nybo Workwear A/S

Industrivej 24

8800 Viborg

Att.: Returvare

 

 

Nybo Workwear A/S forbeholder sig ret til at afvise returnering af beklædning (gælder ikke for reklamerede varer) hvis det:

  • er brugt eller vasket
  • har lugtgener
  • har påsat logo som broderi, tryk, transfer eller påsyede emblemer
  • har indsyet chip eller person-mærket tøj
  • er en specialsvare, d.v.s. ikke er i standard lager programmet.

 

Vi henviser i øvrigt til vores salgs-og leveringsbetingelser på www.nybo.com.

 

Accept cookies fra dette website

Dette website anvender cookies til at tracke din adfærd og forbedre din brugeroplevelse på websitet Læs mere om cookies

Du kan altid slette dine gemte cookies i dine browserindstillinger

Accepter ikke cookies Accepter alle cookies